Adverteren in Stijlcast
Succes
Naast de succesvolle podcast Stijlcast is er nu ook een magazine-achtige podcast over interieur en en design. Stijlcast Insights geeft bedrijven de mogelijkheid te vertellen over hun product. Wij geven de mogelijkheid om content aan te leveren of te adverteren in deze podcast.
Waarom is podcast zo populair?
- Podcasten is relatief goedkoop
- Een podcast is blijvend, en vindbaar
- Hoge loyaliteit luisteraar
- Weinig tot geen concurrentie
- Simpel
- Oneindig content (denk aan audio, tekst, foto’s, video)
High Brand Loyalty
Net als bij radio luisteren kun je meerdere activiteiten tegelijkertijd doen wanneer je luistert naar een podcast. En je luistert on-demand zodat je zelf bepaalt wanneer het uitkomt de content tot je te nemen.Een podcast luisteraar is bereid maximaal 45 minuten te luisteren. Hij/zij is zelfs bereid om de podcast in delen te luisteren om op een later tijdstip de rest van het verhaal te horen. Uit onderzoek blijkt dat 85% van de luisteraars de aflevering beluisterd en 87% luistert álle afleveringen als zij de podcast eenmaal hebben gevonden. Conclusie is: ‘Podcast luisteraars hebben een ‘High Brand Loyalty’.
Zoveel reacties
Zo benaderde vloeren specialist Jan Vink van Behaaglijk Wonen Stijlcast om te vertellen over zijn krasvaste gietvloeren, gemaakt van lavasteen. Jan Vink: ‘Ik heb zoveel reacties gehad van bekenden en onbekenden, ontzettend leuk om mijn bedrijf zo neer te zetten’.
Neem contact op met Stijlcast om op een moderne manier aandacht te krijgen voor jouw bedrijf en/of product.